måndag 28 april 2008

Scrapträff i Ljusdal

I lördags var jag, som bekant, i Ljusdal på scrapträff. det var jättetrevligt och roligt. Tre layouter fick jag ihop, men sedan tog inspirationen slut. Jag antar att den försvann för att jag satt och gruvade mig för hemresan och att jag var trött.
Många bra människor och bra demonstrationer. Scotch hade verkligen mycket bra saker, man kanske borde införskaffa sig lite nytt?

sedan demade Monnah hur man gör minialbum. det fanns även möjlighet att köpa material till ett sådant, men det gjorde inte jag. Däremot vann jag ett paket med en massa papper. Jättefint verkligen! :)
Maten var jättegod! thaibuffé med ALLT!
jag blev hur mätt som helst, gud så gott!

Här är min första layouten, en lift:


min andra layout, färgutmaning


Mitt tredje bidrag, en annonsutmaning


Här är min vinst :)



Jag kom hem vid 00:30. Då satte jag mig vid datorn en liten stund och sedan gick jag och lade mig en timme senare. Jag hade klätt av mig och verkligen ställt in mig på att somna då telefonen ringde. Det var Mattias som ville ha hjälp att beskriva hans jacka eftersom han hade tappat bort lappen till garderoben (han var på Stadt.)
Snäll som jag är klädde jag på mig och gick ner på stan. Där fick jag beskriva jackan och sedan batala 40 kronor i straffavgift. En vinglig Mattias fick jag leda hem och sedan sova!
Han är underbar ibland :)

Nu ska jag leta upp lite utmaningar och scrappa. Ikväll blir det middag hos grannjäntan, det ser jag fram emot :)

Scrapträff,
Alexandra lindgren

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina layouter, tyckte speciellt mycket om morotsdippen, underbara färger! Ja, ibland är dom där pojkvännerna bra gulliga måste man säga ;)
Kram

Anonym sa...

Såååå mycket fint du har gjort!
Underbara layouter!

Kram
Mette

Elisabeth sa...

Kul att titta in i din blogg! Fina saker du scrappat!

Långtbortistan = Afghanistan :-)

Anonym sa...

Vilka fina layouter! Den du kallar u & me är verkligen jättefin!