tisdag 22 april 2008

Skapat av RAK

Idag fick jag en härlig RAK av Cecilia. När posten kom satt jag och scrappade och så fort jag öppnade RAKen fick jag ännu mer inspiration. Det blev två stycken layouter idag, båda med något från Cecilia på. Jag vill verkligen tacka för den trevliga överaskningen som kom med posten idag, du (och RAKen) är guld värd!



Visst är det roligt med bollfrans? äntligen har jag fått en bit så att jag kan skapa av det. härligt!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag var ute och gick i rask takt i en timma sedan har jag bara scrappat, scrappat och scrappat.
Jag funderar starkt på att anmäla mig till scrapträffen i Ljusdal i helgen. Jag är lite nervös bara, jag är så ny inom scrapbooking. jag har aldrig varit på någon träff förut. spännande samtidigt. jag menar, ljusdal ligger inte så långt bort, vad är jag rädd för?
det är väl roligt med nya utmaningar?
ska fundera kvällen ut, imorgon ska jag ge besked!

Nu ska jag steka hamburgare och skära sallad, tomat och annat gott att ha till. Eftersom vi inte har någon grill får vi göra på det här viset. Hade vi haft en balkong hade vi haft en grill OCH en trevligare sommar. Nu får vi hänga på stranden varje ledig stund istället, kan vara trevligt det också!

Om ni vill veta mer om vad som händer och fötter i mitt liv så kan ni läsa i min andra blogg. www.alexandra-lindgren.blogspot.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

men jösses vad fint det blev.jag var så orolig att du inte skulle våga ha sönder raken.det roliga med ett sånt kort är ju just att pilla isär och få ut allt gott som finns i det.hoppas att du får användning av allt och lite till.kram och ha det gott.

Anonym sa...

Vilka underbara layouter du gjort... den där översta är sååå läcker med ugglorna o bollfransarna. Snyggt med det sydda runtom!!:D

Ewa sa...

Så roligt att du kommer till Ljusdal i helgen. Såg att Cattis pm:at dig. Misstänker att hon hjälper dig hitta dit annars får du höra av dig så ska jag leda dig rätt;)

Fina lo:s förresten!!!

Lilo sa...

RAK-ar är så himla kul!!! =) Och vad fint det blev!!!

Camilla sa...

Det var jättefina LO´s. Klart du ska åka på scrapträffen. Hade jag bott närmare så.. Eller kanske inte håller ju mest på med kortmakert:). Men det kanske fanns det åxå...

Ha en mysig helg.

snöstjärna sa...

Kikar in å tittar runt hos dig efter å ha blivit tipsad av Cattis. Skoj å få en blogg till ansiktet, hänger ju inte så mycket på forumen själv längre. //Nina från scrapträffen.