lördag 12 april 2008

Utmaning sökes!

Ja, nu har det gått några dagar igen och mycket har blivit gjort. Jag har scrappat flera layouter, men många av dem kan jag inte visa pga att de är bidrag till olika tävlingar. Vi väntar med spänning... ;)

Två layouter kan jag iaf visa!
de är scrappade från Silwerstars läckra skisser. Jag älskar hennes skisser, de är inte för komplicerade utan lätta och roliga att skapa utifrån. Perfekta!
(Se till att göra fler nu Silwerstar :P)





Annars rullar det på som vanligt här hemma. Lägenheten borde städas, katt sökes, Mattias jobbar som vanligt och jag jobbar när de ringer in mig. Nu längtar vi efter våren och solen så att vi kan vara ute och må bra. vem vill ha vinterväder i april? inte jag iaf!

Nu ska jag scrappa vidare. Om det är någon som har en utmaning till mig får ni gärna skriva den i en kommentar.Det skulle verkligen uppskattas, jag ÄLSKAR utmaningar. Så fundera nu ut en utmaning och berätta för mig. Jag väntar med spänning :)

Ha det bra!
Alexandra Lindgren

6 kommentarer:

Lilo sa...

Jättefina layouter! Jag gillar också Silwerstars skisser. Utmaning? Hm... Du får hoppa in i scrapliftstafetten igen (för visst var du med förut?)

Anonym sa...

Mycket fina :D Och ja, mycket spännande :D Myyyycket spännande !!

Joy for Health sa...

I love Silwerstars skisser också! Det är sååå kul att scrappa efter dem och man känner liksom att det oftast blir väldigt lyckat när man använt sig av dem..

Lisbet sa...

de är jätteläckre - med fötterna...häftigt

Jag... sa...

Jättefina layouter!

Jag har en utmaning till dig, skapa något efter min tävlingskiss i min blog ;-)

Anonym sa...

Ojsan, jo ska genast ändra!