lördag 3 maj 2008

AOS Bloggparty

Nu är det Cybercrop på forumet allt om scrap, skynda er dit och få inspiration och var med i en massa härliga tävlingar/utmaningar.
Vi har även bloggparty så kolla in de andra tjejrnas bloggar också. Länkar finns längre ner!
Anledningen till CC och bloggparty är att det är den internationella scrapbookingdagen idag, lördag den tredje maj.

Utmaning:
Jag har valt att ha en färgutmaning där Ni ska scrappa i färgerna som syns på bilden ovan. (röd, rosa och vit).

Du får scrappa en layout eller göra ett kort, det är valfritt. Endast ett bidrag per person!
Maila ditt bidrag till alexandra-lindgren@hotmail.com senast den 11 maj klockan 23:59.
Vinsten är scraprelaterad och jag kommer att lotta ut en vinnare.
Hoppas ni vill hänga på min lilla utmaning :)

Länkar till andra partybloggare:

moma www.monma.blogspot.com
Lilo www.liloscrap.blogspot.com
Cissi www.cissiscrap.blogg.se
Puman www.hmyran.blogspot.com
Bitte71 www.mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se
Jozebelle www.jozebelle.se
Silwerstar www.silwerstar.blogspot.com
Elsamaja58 www.elsamajarun.blogg.se
Sannasmamma www.skeppar.blogspot.com
Linda www.knorrigt.com
MariaS www.miasun.blogg.se
MissMian www.missmian.blogspot.com
Monnah www.monnahs.blogspot.com
Tezzan www.tezzangirl.blogspot.com
Maxell www.maxellexam.blogspot.com
Mammamaria79 www.mariaammar.blogg.se
Anna G www.annag.blogg.se
Susny www.susny.blogspot.com
Babbalalla www.babbalalla.blogg.se

Ha roligt! :)

Scrapvecka,
Alexandra lindgren

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul utmaning! Ska se vad jag hinner med att göra! Ha det gott! *kram*

Susanne sa...

Ville bara tala om att jag gjort en Lo till din superroliga utmaning!! Tyvärr kommer dock inte mitt bidrag förrän tidigast lördag eftersom sambon åkt iväg med kameran...

Theresa/Tette sa...

Jättekul utmaning - det är ju liksom favoritfärgerna - ska verkligen försöka hinna med denna utmaning!
Men nu ska jag kika runt lite i din blog och låta mig inspireras av allt fint du gör!

Theresa/Tette sa...

Nu har jag gjort mitt bidrag till din utmaning. Finns i min blog och jag har mailat den till dig.

http://ogonblicken.blogspot.com/2008/05/frgutmaning-tack.html

Kram Tette