söndag 6 april 2008

inflyttningskort!

Nu har jag scrappat en del igen!
Igår var jag på en inflyttningsfest och till det var jag tvungen att ha ett kort. Jag scrappade då ett sådant, fast jag inte är bra på det. Otroligt nog tyckte jag verkligen att jag lyckades den här gången, kul :)


Sen så har jag även scrappat en layout om en dröm; katt!
Jag och min sambo letar för fullt efter en liten kisse som kan göra oss sällskap i vår lägenhet. Någon som alltid är hemma och väntar på mig när jag kommer hem!


Det var nog allt i scrapväg som jag kan visa för er nu, har fler LOs men de är bidrag i tävlingar. Den som väntar på något gott...

Nu ska jag få i mig lite kvällsmat och sedan ska jag krypa till kojs!
Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterar och ger goda råd. Jag är ju ingen van scrappare så jag har en massa saker att lära. det ser jag fram emot!

Godnatt,
Alexandra Lindgren

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort och fin lo.

Jag... sa...

Jättefina alster!

Skulle oxå vilja ha katt, såå mysigt! :D

Hobbyhuset's nyhetsblog sa...

Vad mycket fint du gjort.

Cia

Anonym sa...

Jättefint kort och underbar layout!

Kram
MEtte

Anonym sa...

Tack snälla för tipset med fotografering av LO:s. Jag måste bara säga att du har gjort jättefina alster!

Ewa sa...

Så smart med en nyckel i blomman på inflyttningskortet!

Anonym sa...

Jättefint kort, det fångade mig verkligen :D Och fin LO. Ja, katter är söta men det skulle aldrig funka hemma hos oss (fågel) :D och så är jag IBLAND allergisk mot katter :(

Jozebelle sa...

Jättemycket fint, det råd jag skulle vilja ge dej är att använda fotomattor alltså papper under kortet med en liten smal ram som "höjer" kortet och på så sätt ser du det mera. Lägg det mot olika papper och se mot vilken bakgrund fotot syns bäst.

/Ann-Marie
http://jozebelle.se