tisdag 8 april 2008

en massa vårkort

Idag fick jag hem mitt paket från Stellas. Jag trodde att jag hade beställt fler mönstrade papper, men det hade jag visst inte :(
jaja, jag fick mycket annat spännande. Paketet som Nathalie ska få i födelsedagsswappen har jag plockat bort från bilden ifall hon skulle komma och kika ;)



Inflyttningskortet gav mig verkligen inspiration och blodad tand. Jag har nu suttit och pysslat ihop en massa vår-kort idag. Jag ska skicka ut dem till nära och kära så fort vårstämningen infinenr sig igen. Den var här för några dagar sedan, men sen kom det snö. Inte kul!
Här kommer iaf mina kort jag har skapat.




Det här kortet ska jag ge till min svärmor som tack för att Mattias fick låna resväskor när han skulle till Italien.





och så det sista kortet:



Nu kommer Mattias snart hem, då ska jag iaf ha börjat med maten. Eftersom jag ska göra våfflor så måste de ju vara varma när vi ska äta. Jag börjar med smeten vid kvart i, då har jag lite tid över till min bloggrunda nu. :)

Ni skulle rädda min dag om ni kommenterade :)

Scrapaholic,
Alexandra Lindgren

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, här va det vår-stämning!=D Gillar den där ugglan.. är det en stämpel?

Alexandra Lindgren sa...

ja, ugglan är en stämpel. Oliwer and friends från SassafrasLass. eller också är det olivia and friend, minns inte riktigt. Köpte den från Stellas för 129 kronor.

MissMian sa...

Klart att jag vill rädda din dag!!! :)
Vist är det kul att få hem lite man beställt!! Och så fina kort du har gjort! Gillar speciellt inflyttningskortet i förra inlägget!!!

Monika sa...

Vilka fina kort!
O ditt paket var ju inte fy skam heller!

Lisbet sa...

SNYGGT::SNYGGT.......jag gillar verkligen färgerna på dina kort.

Anonym sa...

Åh vad roligt med scrappaket, det är det bästa som finns *ler*.
Tack för kommentaren på min hemsida.

Ewa sa...

Du har inte legat på latsidan ser jag;) Vilka fina kort du gjort! Får sån lust att bläddra bland de papper du hade köpt. Kliar i fingrarna på nåt vis;)

Cecilia sa...

jättefina kort du har gjort.och vad mycket härligt godis det var i paketet från stellas.ja visst är det konstigt det där med papper...jag tror alltid att jag beställt mer än jag fått..hm..undrar om det finns troll..kanske ett från skogen i ofärne..

Anonym sa...

Åh vilka härliga kort!
Jättefina!

Kram
Mette