onsdag 1 oktober 2008

MHV och bullbak!

Idag har jag och min lille kisse bakat massa olika sorters bullar.
-kanelbullar
-äppelbullar
-vaniljbullar
-jitterbugg

Se bara så nyfiken Mini är av bullbaket. "Vad är det här i?" undrar Minis.
"Är det kattgodis?"
Han ville inte alls lyssna när jag sa att han inte fick vara där. Han ville vara där!
Fler bilder finns HÄR.



Idag kom det rolig post till mig!
Redan första oktober kom min present från min hemliga vän. Härligt!
På kuvertet stod det MHV Svensk Scrapbooking, men det stämmer ju såklart inte. Min vän måste vara med i fler swappar på andra forum, nu skulle det ju vara AOS
Här kommer iaf en bild av godiset jag fick.
-spillpapper
-3D-kuddar
-Blommor

jättefint alltihop :)


Nu ska jag köra in de sista plåtarna i ugnen, sedan blir det färska bullar med mjölk!

Ha det så bra
Alexandra lindgren

8 kommentarer:

Carola sa...

Oj vad du har bakat. Får jag komma o smaka ;).
Busig kisse du har.

SÅ mycket snyggt du scrappat också. Ska kika vidare här i bloggen.

Kramiz

Lilo sa...

Vilken ursöt bullbakare! Läbbigt bara med katthår i degen. ;) När vi hade katt och man hittade katthår i maten sa min mamma alltid att "Något ska man dryga ut maten med!" ha ha ha!

Anonym sa...

Oj vad du har bakat mycket ..
Kul att få paket från mvh så fort !!

Anonym sa...

Hi hi, vilken tokig katt! ;) Kul med överraskningar i brevlådan, önskar att jag fick ngn ibland! ;) Tack för dina fina kommentarer till mig ännu en gång!

Ha en trevlig helg, kram

Anonym sa...

Skulle inte du kunna visa upp ditt Scrapbooking sortiment?
Alla grejer du använder och så? Det skulle vara kul att se :)

~Karin~ sa...

Nu blev jag ju jättesugen på nybakta bullar :-)

Massor med snyggt du scrappat och härligt paket du fick av din hemliga vän!

Tackar för besök o goa ord i min blogg! kram /Karin

Lisbet sa...

Hej!

Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.

Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.
Välkommen in till mig och titta;
http://articsisters.blogspot.com/

Härligt med katten

Ha det bäst

Anonym sa...

Jösses vad bullar och gott låter det också.