tisdag 30 september 2008

Nya layouter och höstbild

Nu har jag fotograferat mina fyra senaste layouter.
Den första är en av de två layouterna jag gjorde på Linköpingsträffen. Layouten handlar om Flupp som ser så himla finurlig ut på den bilden. Har hon fått en idé? ;)


Den andra layouten gjordes också på träffen. Den är lite mer egocentrisk och handlar alltså om mig :)
Konsten att vara jag!


Den tredje layouten gjorde jag när jag satt hemma hos Jenny och scrappade förrförra veckan. Den handlar om hur det är att jobba på JYSK och hur jag nästan svarar i telefonen likadant här hemma som på jobbet. "Välkommen till JYSK i Hudiksvall, det är Alexandra"



Den fjärde och sista layouten är gjord utifrån en skiss av Silwerstar. Jag älskar hennes skisser, gå gärna dit och kika!
Layouten handlar om att Minis äter och dricker allt han får tag i. Den här gången (som så många andra gånger) var det rödvin. Mums!




Idag tog jag en promenad runt Lillfjärden här i staden. Riktigt soligt och höstigt var det ute, en underbar dag. jag hade självklart med mig kameran så nu ska ni få ta del av det fina jag såg. Fler bilder finns här.



Tack för att ni tittade in och tack för alla kommentarer jag får. De värmer verkligen :)
Ha det bra!

Alexandra Lindgren

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket fint du har gjort!! :)

chalin sa...

Vilka tjusiga LO's. Det är så man blir nyfiken på vad det är för idee hon har kommit på =)

Så snygg LO den som går i blått. Enkelt och snyggt.

Anonym sa...

Jättefina LOer Alexandra!

Ulla sa...

Å vilka härliga LO:er och höstkort.

Men fastnade förståss för "Jysk" LO:en, DU då är vi ju kollegor!!! Visste jag inte, ses vi i Linköping i år???

Lisbet sa...

SNYGGT - har kommenterat i forumet

Ulla sa...

Jaa världen är bra liten, synd att du inte får följa med iår. Kanske nästa. Jobbar i Ängelholm 683, och jobbat på Jysk i 17 år nu.

Anonym sa...

kikar in och ser hur du har det.önskar dig en härlig höstdag.kram cecilia

Carina sa...

Åhh så fina allihop ska använda lite inspiration till ett
liggande projekt, tack.

Kickans_blogg sa...

Jättefina LO`s!! Tack för dina rara ord i min blogg!! :0) Kramizar Kicki

Anonym sa...

Vilka härliga LOsar!