fredag 17 oktober 2008

Krav, Kramar och Kukhuvud!

Mitt i all matteräkning har jag knappt hunnit med att scrappa. Matten tar upp all kraft jag har, känner mig så stressad och har nästan tvångstankar att jag MÅSTE räkna mer, mer, mer! Inte bra, måste lära mig att tänka om. Min mattelärare sa idag att jag måste godta en förlust, att jag inte behöver vara bäst jämt. Jag har för höga krav på mig själv!Jag antar att hon har rätt?!
Lite jag jag scrappat iaf, två layouter har det blivit.
Först ut är en layout som jag har scrappat bara för att det var roligt!
Första gången jag scrappar med wellpapp!
På fotot kramas mina kära vänner Walle och Flupp!


Den andra layouten är scrappad till Idol-tävlingen hos Pysselpassion. Det är en tävling ni bara måste hänga på, det är så himla roligt. Man blir nästan beroende!
Det gäller att samla poäng, det gör man på flera sätt. Gå in i deras blogg och kika!
Om ni vill hänga på får ni hemskt gärna skriva att ni blivit värvade av mig, Alexandra lindgren, då får jag 5 extra poäng. Om ni sedan lämnar ett bidrag en vecka senare igen får ni 30 extra poäng! En chans ni inte får missa!

Den här veckan var utmaningen att man skulle scrappa en layout om en födelsedag. Man var tvungen att ha med chalk, chipboard, brads, bling och blommor. Hade man med spets fick man 20 extra poäng!

Mitt bidrag kan ni se nedan. Layouten blev tyvärr väldigt dåligt fotograferad på grund av att det gjordes på kvällen. Men, men...
När vi var och firade Mattias chef på sin 60-årsdag satte Mattias och hans kollegor fast en dildo på badrumsspegeln. Ett litet bus som inte uppskattades av alla festdeltagare om man säger så. Vi fick vid flera tillfällen leta reda på dildon som någon hade gömt i badrummet. Jag kunde inte motstå att ta kort på mig själv med en dildo som "ansikte" i spegeln. Därav titeln "Kukhuvud"
Håll tillgodo!


Så, det var allt för den här gången!
Glöm nu inte bort att gå in på Pysselpassions blogg och skicka in ett bidrag till nästa veckas tävling. Glöm heller inte att nämna att du värvades av Alexandra Lindgren i mailet ;)

Alexandra Lindgren

11 kommentarer:

Carola sa...

Hahaha, vad fräsigt med dildofotot.
Jättesnygg kramlo du gjort. Wellpapp e häftigt att scrappa med.

Anonym sa...

Vilka härliga lo.s! Vilken galen titel, ha ha, ja du försår nog vilken jag menar! ;) Kan inte låta bli att fnittra för mig själv...

Ha det bäst, kram

Unknown sa...

Vilken underbar LO... Älskar denna typ av humor... förstår att du inte kunde låta bli att fota *fniss*

Sofia sa...

Asgarvar

Anonym sa...

Kramkalas var verkligen supersnygg! Tack för kommentaren i min blogg. :)

Sannas vrå sa...

ja du....vem hade kunnat låta bli att scrappa ett sådant foto.
Urläckert!!
dom andra två är naturligtvis också fina.

kram Sanna

Anna sa...

Det var ett roligt kort. Tycker namnet på din blogg var bra. Min man gillar inte mina intressen pga att jag hittar bara intressen som skräpar ner. Antingen är det nålar och trådar som ligger över allt eller så ligger det papper lite överallt.

Tack för läsningen.

carin lindgren sa...

Du kan du, undrar vem som fostrat dig? Kram Mamma

Lilo sa...

Vilka bus du har för dig! ;) Förstår dig med matten, jag är likadan. Vill vara bäst. Men du måste nog ha vissa tider då du gör annat också så du mår bra!

Anonym sa...

Snygga LO:s !!

Anonym sa...

Haha, vilken rolig layout :P

Du har en utmaning på min blogg förresten :)