onsdag 22 oktober 2008

En utmaning!

Jag har blivit utmanad av Linda/scrapjo

Vilken mat äter du ofta?

Jag försöker laga ganska varierad mat här hemma. Wok gör vi nog en hel del av. Det är smidigt och väldigt gott :)

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Det beror helt på var jag är. Om jag är hemma hos en ny person vill jag hjälpa till och visa att jag inte är en slöfock ;)
Om det är kalas hos någon jag känner väl kan det nog bli så att jag sitter :/

Var sitter du helst när du bloggar?

Jag har en stationär dator i vardagsrummet. Där sitter jag. Om jag inte mobilbloggar då, då kan jag vara precis var som helst :)

Köper du ofta Triss?
Väldigt sällan!

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Svår fråga!
Förra våren var jag med mina tjejkompisar i Bulgarien, det var en rolig resa. Annars finns det alltid något bra i alla länder man besöker tycker jag :)

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
femman, helt klart!
De visar hur många bra serier som helst, är nästan uppbokad vid tvn varje dag :)

Vilket är ditt favorit vin?
Jag och min sambo är ganska nya i "vinträsket". Vi köper olika viner varje gång för att hitta något vi gillar extra mycket. Ramos är en favorit!
Tipsa mig gärna :)

De fyra bloggare jag utmanar att svara på den här utmaningen är:
Lilo
Nathalie
Cath.
Sannasmamma

Efter att ni svarat på denna utmaning är det er tur att utmana ytterligare fyra nya som ska svara på er utmaning :)

Inga kommentarer: