fredag 31 oktober 2008

Nu är de här!

Ja, idag kom de på posten.
Visst är de underbara! <3

Bilden är lånad från Landstokens webshop.

Nu väntar jag bara på att mina PRO-markers ska komma hem så jag kan börja pyssla! :)
Tyvärr vet jag ju att de inte kommer komma förrän måndag eller kanske så sent som på onsdag. Webshopen jag köpte dem ifrån är lite långsammare med frakten än de andra jag brukar handla från. Men det gör inte så mycket, allt annat är så bra där :)
Dessutom hade de ett erbjudande nu att om man handlade för 300 kronor skulle man få ett hemligt paket. Det ser jag fram emot :)

Nu ska jag åka och jobba!
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Annica sa...

Ja, visst är de fina. Jag brukar låna min systers på obestämd tid :)

Ha en skön söndag!!

Anonym sa...

Hoppas du har haft en fin helg, jag har inte dessa stämplar, konstigt jag som har dille på stämplar (ler) men dom är gulliga, Jag får tacka för titten inne hos mig.Nu ska jag pyssla vidare
Kram

Jag... sa...

wee så söta! Nu väntar JAG bara på att dian promarkers ska koma så jag får se vad du gör med allt :-D