torsdag 23 oktober 2008

Ny IDOLvecka!

Jaha, så har det varit en ny vecka, ännu en IDOLvecka!
Den här gången struntade jag faktiskt i bonusutmaningen, kände att jag inte orkade med den. Nästa vecka kanske det blir bättre ;)
Den här veckan var det 90-tal som gällde!
Man skulle ha temat Girlpower eller Söta pojkar. Jag valde då söta pojkar, för det är precis vad jag har här hemma. Mattias och Minis!

Man skulle använda sig av något glittrigt, sicksack, lager på lager och som bonus kunde man ha med lace cardstock. Självklart hade jag det :)
Här kommer mitt bidrag:


Nej, nu kan jag inte sitta här längre, jag måste göra mig iordning. Först blir det matteräkning i 5½ timme och sedan måste jag packa. Vi ska till Åland imorgon. En Ålandskryssning! :)

Ha det så bra,
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häftigt med onlylappen!! Den måste jag komma ihåga att spara om jag köper nåt från dom igen ;)

Kram!

Lisbet sa...

RÖTT är alltid rött - blir så snyggt