torsdag 30 oktober 2008

SÅ sugen!

Den här veckan hoppade jag faktiskt över IDOLtävlingen. Jag orkade inte med helt enkelt!
Däremot har jag blivit SÅ sugen på att altra te-påsar och tändsticksakar. Inspirationen har jag bland annat fått från duktiga Leamon72
Därför var jag inne på Landstokens webshop och köpte supersöta cleartstams från penny Black. En julkollektion men en massa söta små möss och katter. Stämplarna är ljuvliga!

Magdas köpte jag 9 stycken PRO-markers. Jag vet att jag alltid har sagt att färglägga stämplar inte är något för mig, men nu har jag blivit sugen. Kunde inte motstå!
Hoppas jag valde rätt färger bara, det är så svårt att veta hur de ser ut. Bäst är väl att köpa sådant i en fysisk butik, men finns det en sådan i Hudiksvall?
Nej!

Däremot har vi Ö&B, Dollarstore och Albert&Herbert. Dit ska jag bege mig och köpa zip-påsar samt tändsticksaskar. Här ska skapas!
Te-påsarna kanske jag kan göra idag, men till askarna måste jag få hem alla de där grejerna! Ska bli SÅ roligt :)

Minialbumet jag fick av Lilo ska jag också ta mig an. Det ska jag dekorera och ge till Mattias den 15 december, då vi firar två år tillsammans!
Ska se till att få det fint bara :)

Nu måste jag duscha och skynda till bilen. Måste handla :)

Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Sannas vrå sa...

hej vännen. Jag ser framemot att snart få se dina altrade tepåsar och tändsticksaskar.

kram Sanna