måndag 12 maj 2008

vinnaren i bloggpartyt!

Ja, så var det då dags att utse vinnaren i mitt bloggparty.
Sju härliga bidrag har trillat in i min elektroniska brevlåda, alla kan ni se nedan.

Susanne Nyman "Susny"


Therese Fagerberg


Lene Kanstrup


Sofia Eisenschmidt


Theresa Eriksson "Tette"


Ingrid Blom "Elsamaja"


Maria Sundlöf "miasun"


Ja, det var tur att jag lottade fram en vinnare eftersom alla bidrag är så himla fina!
Innan ni får veta vem vinnaren är vill jag tacka er för att ni ville vara med på min utmaning, tack!

och vinnaren är:













TETTE!!! (Theresa Eriksson)
Skicka din adress i ett mail till mig så komemr du få ett härligt paket hem på posten. www.alexandra-lindgren @ hotmail.com
Grattis!

Ja, det var det det. Nu ska jag kika runt i andras bloggar för att få inspiration sedan bär det av till jobbet.
Ha en bra dag!
Alexandra lindgren

9 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Oeeeeee, Yiiipiii!!! Och jag som aldrig brukar vinna, jag blir så glad! Stort tack och jag mailar adressen.

Kram från Tette

Susanne sa...

Stort grattis Tette. Det var verkligen ett underbart kort!

Theresa/Tette sa...

Jag har nu idag också öppnat ett brev fullt med blommor och brads! Stort tack!

MissMian sa...

Åh så många fina bidrag du fick in!! Jaså...ödeshög! Det är ju inte alls långt!! Lust att hänga med till Hildas rum på lördag??

Monika sa...

Grattis Tette, jag älskar det där kortet!

Vad många bidrag du fick in och alla vär så fina. Visst var det svårt att bestämma en vinnare?

Lilo sa...

Nu hann jag ju inte med din utmaning... Hoppas du är med i sommar när vi har bloggparty! Ha en trevlig helg! =)

Anonym sa...

svar på frågan i min blogg: japp, det är ok att skicka in flera bidrag till min bloggparty-tävling! Alla bidrag ger en "lott" i vinstdragningen =)

JENNIIZ sa...

Vilka snygga bidrag du fått in, eller som min dotter säger: Snugga.

Såg att du har mig bland dina länkar, men har en ny blogg så nu får du ändra adressen till http://jenniizpyssel.blogspot.com


//Jenniiz

Anonym sa...

Jätte fina bidrag du fick in .. och grattis till Tette ..