lördag 10 maj 2008

Ännu fler bidrag

Nu har jag varit i farten och scrappat igen, härligt!
Först ut är en layout som jag gjort efter Silwerstars underbara skiss. Häng på du också!
Bilden är tagen på alla hjärtans dag, då jag gjorde mig till och skar upp en massa grönsaker och frukter. Allt för att vara romantisk :)
Här kommer layouten iaf:


Nästa sak jag gjort är faktiskt ett kort.
Elsamaja har en utmaning i sin blogg där man ska scrapap/göra kort med något som flyger. Jag valde då att istället för att ha med en fågel som jag först tänkte, ha med två bin.
Jag vet inte riktigt vad jag ska använda kortet till, kanske skriva något i ett av molnen och ge bort?!


sist, men inte minst, kommer ett bidrag till Tezzans skisstävling:



Det var bloggutmaningarna det, nu ska vi gå in på alster jag har gjort från Alltomscraps cc
Det finns en utmaning på forumet där man ska scrappa en layout i endast 1 färg, men 1000 olika nyanser på den färgen. Jag valde att scrappa en layout helt i orange, så roligt. Håll tillgodo :)


Det var allt för den här gången!
Nu ska jag nog scrappa lite till så jag har fler bilder att lägga ut till er där ute i världen :)

Sommarväder,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Kortet med de små humlorna är helt underbart!