söndag 11 maj 2008

bidrag och vinst

Hej och hå vad det scrappas i min lägenhet idag!
Till att börja med kan jag berätta om Susnys utmaning som jag hängde på och gjorde. Man skulle använda färger som intepassade ihop, men jag vet inte om mina inte matchar?!
Det är ju en smaksak! Jag gjorde iaf en layout till utmaningen:

Jag tyckte att den layouten var så JAG!
Massa färger och ett galet foto, precis som jag. jag är nöjd med den, fast färgerna inte riktigt är så snygga ihop. Men allt med mig är inte så snyggt det heller ;)


Magdas.sehar en scrapfeber nu i helgen. Till den har jag bara scrappat en layot. Eller egentligen 2 eftersom det var en dubbel. Det var förövrigt min allra första dubbla layout. *stolt*



Jag är faktiskt riktigt nöjd med min dubbel :)

Idag kikade jag in på Scrapinspiration.se och såg att jag hade vunnit 150 kronor i ett presentkort hos Tant Scrappa. Jag hade skickat in 5 bidrag (av 7 möjliga) till deras bloggparty och vunnit. Vilken lycka :)

Måste bara fråga, finns det något som är roligare än scrapbooking? :)
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Cattis sa...

Vad många härliga alster du har gjort!!! =)

Hoppas du har haft en skön pingsthelg!

Kram!

http://kathis.blogg.se/

MarieG sa...

Vilken härlig dubbellayout du gjort!
Ha en bra dag!
/MarieG

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Och tack för din snälla kommentar! Jag måste säga att jag tyckte att din dubbello va jättefin! och även LO:N med färgerna som "inte passade ihop" vilket jag tyckte att de gjorde
Kram