onsdag 11 juni 2008

tre bidrag till sommarbloggpartyt

Här var det nästan en månad sedan jag uppdaterade ser jag, inte bra.
Just nu regnar det hur mycket som helst ute, vilket är bra för växtligheten. Mindre bra för mig som ska åka till jobbet. Tur att bilen står där ute och väntar på mig, jag tänker inte cykla i det här vädret!

Annars är allt bara bra med mig!
vi var nere i Östergötlnd i helgen och köpte oss en ny bil, en saab 9-5 aero sedan. Tyvärr måste den genomgå service så vi kunde inte få med oss den hem hit på en gång. Istället fick vi låna mammas och pappas bil hit så tog de våran hem till sig. I helgen (eventuellt) ska vi mötas på halva vägen (eller om vi åker hela, mamma fyller ju ändå år?!) och byta bil igen.

Nu är det ett stort sommarbloggparty på AOS. Jag har bara hunnit scrappa 3 layouter änsålänge, tur att partyt är igång hela månaden.
Här kommer då mina bidrag:

MissMian

Det är den allra första bilden jag såg på Mattias. Den bilden är helig för mig, därför var jag tvungen att scrappa den. Tyvärr blev layouten väldigt suddig när jag fotade den, hoppas ni har överseende med det :)

Tirre


layouten handlar om mig själv vid 14-års ålder. Vill bara påpeka att jag inte sminkade mig sådär, det var bara en engångsföreelse. :)

Leamon72

Leamons utmaning var att scrappa efter en skiss. Jag utgick efter den, men den blev lite annorlunda. KUL!

Det var mina tre bidrag, ska se till att få fler gjorda. Måste bara säga det att när man har en 12 veckor gammal kattunge i hemmet så är det inte så lätt, det blir mest bus. Man får vara glad om man hittar sina scrapsaker igen :)


Ha det bra,
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fina saker! Och extra fin är ju ditt bidrag till min lilla tävling;):)
Kram

Monika sa...

Vilka härliga loer du har gjort! Jag gillar den översta med jättetagen speciellt.

Anonym sa...

Härliga bidrag! Kul att du ville vara med =)