måndag 5 maj 2008

Bidrag till CC och bloggpartyn

Ja, nu är det party minsann. Alla scrappar hela dagarna (när de inte jobbar förstås) och många layouter och kort blir gjorda. Härligt med cybercrop OCH bloggparty på samma gång. kan det bli bättre?
Jag har hängt på Lilos utmaning och scrappat en layout där det var tvunget att vara med en fågel av något slag på layouten. Eftersom jag inte har några fåglar i filt/chipbord etc valde jag att rita en egen. Den är inte fin, men den är MIN!
Jag valde att ta en del av texten ur låten "Fåglar" av Per Gessle och skriva enr den i en pratbubbla. Man ser inte 3D-effekten på bilden, men trädet, fågeln och pratbubblan är fästa med 3D-kuddar.

Häng på utmaningen du också!

Jag har även scrappat lite layouter till CCn på AOS, b la en svartvit layout.

Bilden föreställer Mattias och hans pappa när vi var ute på isen och anglade i vintras.

Nu ska jag sätta mig och scrappa layouter till andra utmaningar, så roligt!
Glöm inte att haka på MIN utmaning som finns längre ner :)

Scraptider,
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Härliga LO´s.
Nu ligger du med på bloggrundan

Emma sa...

Vilka fräscha LO! Den med fågeln gillade jag extra mkt, tycker om när det är sådär busigt :) Ska bli kul att se vad du skapar under scrapfebern också!

Emma sa...

Härliga layouter, den med fågeln är ju ursnygg!! Lycka till på scrapfebern!!