torsdag 20 mars 2008

bidrag till Momas utmaning

Nu har jag scrappat ett bidrag till MOMAs skissutmaning. En riktigt rolig utmaning måste jag tillägga!
jag har lite bråttom just nu så jag kan inte småprata med er läsare :P



Om en timma går mitt tåg mot Stockholm. Jag och min sambo ska tillbringa påskhelgen i min brors lägenhet på Liljeholmen. Ska bli mycket roligt. Äta ute, strosa runt och bara umgås!

På tisdag bär det vidare mot Östergötland och Ödeshög. Träffa min familj i ett par dagar. Den 28:e bär det av mot Hudik igen! :)

Ha det så bra alla scrappare!

Ses i slutet av mars :)

Med stress,
Alexandra lindgren

4 kommentarer:

Lilo sa...

Ha så kul här i Stockholm! =) Jag ska också försöka pyssla efter Momas fina skiss! GLAD PÅSK!

Monika sa...

Meen så fin!! Jag gillar ditt anteckningsblad, den är så läcker och färgerna sen! Wow!

Helena sa...

Vilken härlig layout=)

Anonym sa...

Gillar den här Lo`n skarpt, mycket fin :)