tisdag 4 mars 2008

två vinster :)

Ännu en lycklig dag är här!
Idag fick jag en jättefin RAK av Millan på allt om scrap forum. hur roligt som helst!
det var jättefina bokstäver, bårder, blommor. ja, en massa fina saker. allt går verkligen att använda. lovely!

Idag såg jag att jag har vunnit två tävlingar. På Karins kreativa sida vann jag kortutmaningen (lottad vinst, men ändå vinst). på dekorationsutmaningen på allt om scrap forum vann jag. jag tror att det bara var jag och Lilo som hade scrappat något till den utmaningen, men ändå. det var en jätterolig utmaning så jag förstår inte att inte fler hängde på och scrappade. jaja, vinst till mig. och Lilo!
grattis till oss :)

Lägger upp en layout som jag scrappade för ett tag sedan. den var med i en tävling på Kreativa rummet så jag fick inte visa den direkt. Layouten föreställer min sambo som har somnat på soffan. lägg märke till det läckra mönstret på soffan :)



Jag har kommit på att jag är i stort behov av stämplar. jag äger inte en enda stämpel så jag har svårt för att göra snygga kort och liknande. nu när påsken börjar närma sig börjar jag få lite småpanik. hur ska jag kunna göra snygga kort utan stämplar?!? gaah! :)
får rusa in på någon webshop och köpa mig ett par stämplar ser det ut som. om ingen vill vara gullig och skicka mig en RAK förstås :P
haha, skojade bara!


Nej, nu ska jag dricka en kopp hett te för att lindra min förkylning. avskyr sjukdomar! blä...

godnatt allihopa!
scrappa lugnt!

Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

MissMian sa...

Du har verkligen fått till många snygga LO's på sistone!!! Gillar speciellt de du gjort efter Silwerstars skisser och favoriten är absolut den på Ullis!

Cattis sa...

Så mycket fint du har gjort!! =D Och grattis till vinsten!

/Cattis



http://kathis.blogg.se/

Lilo sa...

Grattis till delad förstaplats med mig på forumet. =) Tror bara det var du och jag med! Men en vinst är ju en vinst! Vi borde fira. ;)