söndag 16 mars 2008

En scrapfylld helg

Den här helgen har jag scrappat ett bokmärke, 3 layouter och 3 påskkort. änsålänge iaf!
helgen är inte slut än!

Bokmärket och den här layouten är bidrag till Lilys utmaningar.




jag vet att bilderna är minst sagt kassa, men Mattias tog med sig vår kamera till milano så jag får snällt använda min webkamera. Ja, väldigt dålig bild, men jag hoppas ni har överseende med det!

Bokmärket lade jag direkt in i boken jag läser nu :)

I fredags scrappade jag en layout om Mattias som yxmördare. Han lekte lite med yxan när vi var på sjön och anglade sist.


Den sista layouten och de två påskkorten kan jag inte visa än efterom de är tävlingar och ska skickas till nära och kära!

En hel del har gjorts i helgen som ni kan se. hoppas ni har överseende med att bilderna är värdelösa!

Hej hopp,
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Cattis sa...

=O läskigt det där med yxmördare...men layouten var jättefin.. ;o)

Anonym sa...

Oj vad du varit kreativ!! Fin fina alster!!
Kram Maria S i Ljusdal