torsdag 13 mars 2008

Bidrag till Lilys utmaning

I förra inlägget lovade jag att jag skulle scrappa mer, nu är det gjort.
Samma dag gjorde jag två layouter till och nu har jag scrappat ett bidrag till Lilys blomutmaning.




Jag valde att scrappa en bild av rosen jag fick av Mattias i alla hjärtans dagpresent.
Som bakgrund har jag en stor blomma med en dold journaling bakom. På den står det en liten kärleksförklaring.
Mycket blommor blev det!

När jag får tid över ska jag scrappa resten av Lilys utmaningar, de är underbara.
Gör det ni också! :)
Min Mattias (fyller 20 år idag) åker till Milano imorgon, då lär jag få en massa tid över...

Min bror åker till New York idag.När han frågade vad jag ville ha som present därifrån akn ni ju gissa vad jag svarade, scrapbookingsaker.
det skulle han dock inte ge mig, han visste inte vad jag gillade :P

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för jobb!
ha det bra allihop!

Scrapkramar,
Alexandra Lindgren

8 kommentarer:

Monika sa...

Lääckert! Gillar ditt foto starkt!

Anonym sa...

Åååå så jätte fin layout!!

Ejris sa...

Kanonfin!
hoppas han hittar in på en scrapaffär ändå=) nått riligt kan det ju bli
kram

Lisbet sa...

Gahh....blombården är bara så....himla snygg

Susanne sa...

Jättefin tolkning av blomutmaningen!!

Ulla sa...

Jättefin LO, Åker han bort, utan dej???? Hoppas brorsan din kommer hem med en STOR present. Han får väl fråga i affären vad som går just nu.....

Anonym sa...

Måste ju in och kolla din blogg oxå.
Du hade skrivit till mej på alltomscrap-forumet.

Själv har jag inte så mycket scrap i min blogg, har ju precis hittat till denna underbara hobbie. Så tar det tid att köpa på sig saker har jag märkt :-S

Anonym sa...

skit snygg lo ju . gillar den skarpt! :)