fredag 7 mars 2008

Nakenfis

Idag mår jag inte alls bra!
jag snörvlar, hostar och nyser. Herr förkylning har knackat på min dörr, liksom många andras.
Har han inget bättre för sig än att tränga sig på hos folk?
Honom tycker jag då rakt inte om!

Tur i oturen att jag är ledig från jobbet idag.
Jag åkte ner på stan och hämtade ut mina framkallade foton. nu har jag över 100 bilder att scrappa med. härligt!
Jag satte igång direkt!

Jag har bara gjort en layout (änsålänge!).
mer kommer, jag lovar!



Nu ska jag sätta mig och titta på Grey's Anatomy.
Mattias har laddat ner vissa avsnitt ur serien, vi kunde inte vänta tills nästa onsdag med att se vad som skulle hända. :)
Till det ska jag äta glass, har hört att det är bra mot förkylningar. Om inte annat låtsas jag det :)

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

Kramar,
Alexandra Lindgren

5 kommentarer:

Millan sa...

Kul att du gillade RAKen jag skickade, och att du redan fått användning för lite av det! :)

elsamaja58 sa...

Hellre en nakenfis än en bärfis =)
Fint och stämningsfullt kort och en fin LO.

Kram och krya på dej

Monika sa...

Hoppas att du mår bättre nu.

Jättefin lo, gillar färgerna starkt.

Joanna sa...

Jag svarar på din fråga i min blogg här: Dina layouter finns kvar på min blogg i det inlägget som gjordes då. För varje gång jag laddat upp nya bidrag har det gjorts i ett nytt inlägg, dvs jag lägger ju inte in alla bidrag från förra uppladdningen igen. Dina layouter ligger kvar i inlägget som skrevs i min blogg den 3 mars! :-)

Lilo sa...

Hoppas förkylningen går över fort som bara den! Glass är absolut bra, det har jag också hört och gärna i mängder! =)