söndag 4 oktober 2009

Sista uppladdningen!

Ja, då var det tyvärr (nästan) slut på bloggpartyt för den här gången.
Hela 10 bidrag har jag skapat, bara 7 visade.
Nu kommer resten :)

Cattis bjuder oss på en skiss som jag har följt ganska slaviskt. Jag har dragit ifrån och lagt till, men det syns att jag utgått från skissen.





Nästa utmaning jag antog var hos Sofia85
Hon hade också en skiss, fast med twist. Man fick INTE använda cardstock!
Sagt och gjort :)


Sist, men inte minst har jag gjort en lift av en layout hos MariaS.
Den får jag nog inte visa i bloggen, den ska tydligen mailas in. Jaja, bäst att göra som det är sagt :)


Kom igen, ni hinner fortfarande bidra till min utmaning :)
(den hittar ni några inlägg längre ner!)
Alexandra lindgren

1 kommentar:

Cattis sa...

Snygg layout! Gillar rosetten du har satt på fågeln! Roligt att du ville vara med! =)

Kram/Cattis