torsdag 1 oktober 2009

Fler bidrag

Ja, då var det dags för uppladdning nummer 2!

Först ut en utmaning hos Khaggbom. Där gällde det att scrappa i annorlunda former. Jag valde att göra ett kort i form av en fjäril. Inte riktigt rätt årstid, men så fick det bli :)
Glada färger och härlig form, man blir glad!



Bidrag nummer 2 är också ett kort. Tette ville att man skulle följa hennes skiss samt ha något glittrigt på kortet. Mitt kort blev väldigt enkelt, men mycket användbart med texten "hej". det är texten som glittrar :)



Sista bidraget som jag har knåpat ihop är en layout.
Lillblomman hade en superfin skiss som jag följde ganska så slaviskt. Varför ändra ett vinnande koncept? ;)
Det skulle vara en BOM med någon mindre bra sida av sig själv. Mitt val av sida var ganska enkelt, negativ!
Jag kan vara så otroligt negativ. Hur blir man av med det?



Så, det var alla bidrag jag har gjort. Ska sätta mig och få några fler gjorda är det tänkt ;)
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

MissMian sa...

Wow så många fina bidrag du gjort! fjärilen är grym!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vilket fint bidrag du gjort! Älskar dina färger! Tack för att du antog min utmaning! Kramar!

Theresa/Tette sa...

Oh så mycket fint du har gjort och vad roligt att du även antog min utmaning.
MVH Tette