tisdag 6 oktober 2009

alla inkomna bidrag!

Nu ska ni få se alla underbara bidrag som har kommit in till mig!
Tack allihop för att ni ville vara med :)

Jag tänkte lägga upp det hela som så att små bilder är min layout som har blivit liftat, stor bild är era bidrag. Hänger ni med? :)

bidrag nummer 1:
TesaB har tagit min layout ett steg längre. Hon har förvandlat det enkla till något mer ombonat och "klätt". Verkligen fint!



Bidrag nummer 2:
Rebecka gjorde om min layout till ett kort. Ett mycket snyggt sådant!




Bidrag nummer 3:
Lilltolen liftade min layout med samma tema som jag hade, nämligen hund. Hennes layout är härlig att titta på, fotot är helt bedårande!



Bidrag nummer 4:
aviga ellen gjorde om min layout till ett kort. Ett riktigt gulligt bebiskort :)




Bidrag nummer 5:
elsamaja har också gjort om min layout till ett kort. Inte lika bebisgulligt som förra bidraget, nej nu är det mer hårda tag som gäller :)




Bidrag nummer 6:
Sofia85 behöll det rosa temat och gjorde den till en alldeles egen barnlayout. Supersöt!




Oj, klockan börjar bli mycket!
Måste avbryta här och gå till jobbet. Resten av bidragen kommer i eftermiddag/kväll!
Alexandra lindgren

1 kommentar:

Hottentotten sa...

När kommer resten av bidragenupp? Nyfiken i en strut är jag.