torsdag 1 oktober 2009

mina bidrag!

Här kommer den första uppladdningen av mina bidrag till olika utmaningar i bloggpartyt.
Det finns så himla många utmaningar, men så lite tid så man får försöka hinna med så gott det går :)
Jag har gjort 8 änsålänge, men jag lovar, det kommer bli fler. Jag är nämligen ledig idag :)

Ok, då kör vi!
Först ut är en utmaning hos Lilo.
Man skulle skapa en layout med minst 5 av dessa saker, men jag tog allihop ;)
*mönstrade papper
*lager på lager
*ruggade kanter
*maskinsöm
*broderat
*små detaljer
*häftklamrar
*blommor
*tags
*crackle paint (eller annan färg)

Om det är någon detalj du inte ser så får du skrika till :)






Nästa utmaning finns inne hos Cath.
Där skulle man scrappa i brunt och rosa. Savrt och vitt fick förekomma som accentfärg.
Jag gjorde en layout om lilla Ulla.



inne hos Lejonberg hittade jag en skissutmaning. Jag vände och vred ganska rejält på den och jag hoppas att det syns att jag utgått från den. Temat skulle vara höst!




Så till den sista utmaningen. Jag har inte fotat mina layouter/kort längre än så här. Det kommer säkert fler i eftermiddag :)
Pysselpetra har en utmaning där man ska använda distresser eller mist och spraya på layouten. Det måste även finnas ett hjärta. Jag slog två flugor i en smäll och sprayade med hjärtan som masker. smart :)

Jag är osäker på vad jag tycker om den här layouten. Budskapet är iaf bra :)



Det var allt för idag, hoppas ni gillar det ;)
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Lilo sa...

Vad fint du gjort! =) Alla layouterna. Kul att du fick med alla tio saker, det var imponerande! TACK för att du antog utmaningen!

Cath. sa...

Å vad du har varit kreativ! Fantastisk LO till min utmaning! Och underbar vovve! Tack snälla för att du deltog!
Kramkram!

pysselpetra sa...

Härliga layouter!!!!
Tack för att du ville vara med i min tävling
kram
Petra