måndag 12 oktober 2009

alla bidrag!

Nu kommer resten av layouterna!

(Favvis)Maria har tolkat min layout på ett väldigt härligt sett!
Hon har använt samma papper som jag har gjort, men ändå har layouterna blivit så totalt olika. Snyggt!



Uzaan har liftat hela mitt upplägg och tom titeln :)
Kul att man kan få så olika layouter med olika foton och olika skapare. Fast man använt samma upplägg! Fint!




Veronica Tingvall
har tagit fasta på det vintriga i min layout och skapat efter det. Verkligen en härlig layout med mycket känsla!



Hottentotten har hittat en lite äldre layout och liftat den. En layout jag gillar väldigt mycket!
Man ser vad hon har utgått ifrån och gjort layouten till sin egen. Fint att färgerna på layouten går så bra ihop med fotot!




Det sista bidraget kommer från Sanna!
Hon har hittat en utav mina äldsta layouter. Kul att du kikade så långt bak i bloggen :)
Hennes layout är verkligen söt, fotot är så gulligt!





Så, nu har ni sett alla läckra bidrag som har kommit in till min utmaning!
Nu återstår bara att utse en vinnare. Återkommer inom KORT!!!
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: