söndag 21 september 2008

Nya foton!

Det har hänt en del grejer sen sist!
På Linköpingsträffen hade jag superroligt!
Jag fick sammanlagt ihop 2 layouter och ett kort på hela helgen!
En massa shoppande hann jag med, vågar inte räkna hur mycket pengar jag gjorde av med!

Jag är så himla trött på mina foton just nu!
De är gamla och framförallt dåliga!
Oskarpa, suddiga, gamla, tråkiga, meningslösa. Ja, dåliga helt enkelt!

I fredags beställde jag nya hos Crimson och idag (söndag) fick jag ett mail om att de var redo att postas. Förhoppningsvis är de hemma hos mig imorgon. Då kan jag scrappa igen för som det är nu har jag ingen inspiration. Nya foton kommer göra susen!
Hoppas de blir bra bara :)

Nej, nu är klockan 23:51 och dags att sova!
Ha det bra och sov så gott!

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: