torsdag 11 september 2008

Födelsedagsswapp

Åh, så dålig jag har varit på att uppdatera bloggen!
Måste skärpa mig när det gäller det!

I söndags fyllde jag 20 år och fick min efterlängtade symaskin :)
Jenny tyckte att jag var tantig när jag önskade mig det, men vad vet hon?

Eftersom jag är med i en födelsedagsswapp har jag fått hem flera paket på posten. Tror att det är 7 av 11 så jag har några kvar :)
Här nedan får ni se bilder på allt fint jag har fått :)





Är ni avundsjuka på allt fint jag har fått?
Självklart är ni det :)

Jag har redan hunnit använda mycket av det jag fick. Två layouter har jag gjort. Fler ska det bli :)
Den första är en LO om Mattias. När han låter håret växa ut för långt ser han ut som en apa, en monchichi. En sådan där som min syster (30 år gammal) hade som leksak när hon var liten. Jättesöt <3


Den andra layouten blev precis klar. Jag har säkert suttit i en timma med titeln. Jag har gjort hål i cardstocken och sedan sytt i hålen. Det tog sin tid, men det var det värt. Jag gillar den!


Nej, nu måste jag fortsätta packa min väska. På lördag och söndag är det scrapträff i Linköping som gäller. Be there!

Alexandra lindgren

10 kommentarer:

Eleonor sa...

Vad snyggt det blev med titeln! Men jo, det kan ta sin lilla tid att sy. Men en bra pryl att göra hål med, en vass nål och inte för tjock tråd underlättar. :-D
Och symaskin, det är väl inte alls tantigt!? Det är ju superpraktiskt-bra-att-ha!

Anonym sa...

ååååå så FINA saker du fått!!! Åååå vad jag blev avis på de där härliga bling-swirlarna!!! VART KÖPER MAN SÅNNA?!?!?! Den som vet får gärna pm:a mig eller skriva en kommentar i min blogg! Har aldrig sett i flerpack så!!! *måste ha!*
Jättefina loisar också!!!
Kram Maria S

Anonym sa...

Härliga Lo´s du har gjort visst är det lite pilligt att sy på cardstock, men fint blev det. Sååå mycket fint du fick på födelsedagen jag får gratta i efterskott
Kram
Ann-Sofie/soffan

Alexandra Lindgren sa...

Till Maria S: Jag fick blingisarna av Mimmelie, fråga henne var de finns. jag vill också veta :)

Emma sa...

Vilka fina LOsar!!! Så härliga färger på godisLOn, och kul med sydd rubrik :-) Och så söt och kul "Mon chichi" är.
Sotis på alla som kan åka på mässa :-( Önskar jag bodde närmare....

Christine sa...

Va kul att du fick så mycket olika saker!! =)
Och jag som var rädd när jag köpte promarker´n.. Tänkte att hon får säkert mååånga av samma *s*

Grattis igen =) =) Längtar tills det är min tur!! *snart*

Kram!

Lilo sa...

Finfina layouter! Vad kul att få så många paket i brevlådan! Som julafton! =) GRATTIS också!

Carola sa...

Snygga layouter du gjort bruden.
Å nog liknar han monchichi alltid :D

Och nu e jag godissugen!!! ;)

Grattis i efterskott!

Kramiz

Lisbet sa...

WOW...vad grejer du har att scrappa med. LO´n på pojkvännen får mig att tänka på min egen med inget hår..*s*..

HA nu en härlig helg

Ewa sa...

En monchichi har jag också! Ingen levande utan en som hänger med sen jag var barn. Kanonfin LO! Den med godis blundade jag när den kom upp - vill inte bli frestad av allt gott;)