söndag 28 september 2008

Tidig jul i år!

Imorgon, då det är bättre ljus, ska jag fotografera alla layouter jag har skapat. Det är säkert 4-5 stycken som ni inte har sett. Spännande va? ;)

Är det bara jag som har "ångest" inför julen? Alla julkort som "måste" skapas?
Egentligen är det inget måste, det är roligt. Det tråkiga är bara att man ska göra så många, allra helst ska de inte vara lika varandra heller. Tänk om de man skickar till ska börja jämföra sen? vem fick finast? usch, tänker folk så? vissa kanske...

Jag har i alla fall fått ihop 3 av ca 20 julkort. 20 är inte så många om man jämför med andra, men för mig är det en hel del. Jag försöker hålla mina kort relativt enkla så att jag orkar göra allihop. Tur att jag är ute i god tid :)

Nu fick jag ett otroligt sug av att klicka mig in på någon scrapshop på internet och kika runt bland allt nytt. För det finns väl en hel del nytt antar jag?!
Ja, så får det bli! :)

Ha det så bra så hörs vi inom kort. Om ni är sugna på att följa mitt "vanliga" liv, inte bara scrapbookingdelen, så finns min andra blogg (den jag uppdaterar ofta) HÄR!

Alexandra lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag tänkte bara "titta in" på din blogg för att kolla lite och för att tacka för din fina komplimang angående mina foton.

Hälsar från "Albert och Gösta" (även om jag själv tror att det är en hona och en hane). Egentligen var det namnet på rasen som efterfrågades, men det förstod du säkert med tanke på din kommentar.

Ha en bra dag och hoppas att du får pengarna för dammsugaren :-o)

Kramar
Eva