fredag 29 augusti 2008

bloggparty!

Ja, nu är det slutet av augusti, vilket innebär att jag ska visa upp alla mina bidrag till bloggpartyt!
Den här omgången scrappade jag 4 layouter.
I början av perioden scrappar jag som bara den, men sedan avtar det lite. Lustigt!
Är det så för er också?

Det första bidraget är en lift av Tezzans layout "Vilken söt liten kille"


Där har ni hennes layout, nu kommer min lift "Vilken gnagare".
Fotot är taget i somras när jag och Mattias spenderade en hel dag på Kolmårdens djurpark!


Bidrag numemr två är också en lift, den här gången av Bitte71s layou "Tjejen med attityd".

Min lift heter "En stor giraff i sikte" och komemr även den från utflykten till Kolmårdens djurpark. Personligen är jag väldigt nöjd med layouten :)


Bidrag nummer tre är ingen lift, det är min variant av Leamon72s skiss. Hennes skiss var jätterolig att scrappa efter, jag följde den ganska precist.
Den handlar om bokhyllan vi köpte från IKEA :)


Den fjärde och sista layouten är en lift. Oj, vad jag har liftat mycket den här omgången!
Cattis var det som stod för den här superrroliga utmaningen. Man skulel lifta hennes färgsprakande layout och kravet var att man skulle ha mönstrat bakgrundspapper! spännande!


Jag ville ju såklart inte vara sämre så jag gjorde också en riktigt färgsprakande variant. Se och njut (kan erkänna att Mattias tycker att den är hemsk)
Tyvärr blev bilden riktigt suddig!



Ja, det var mina fyra bidrag det!
Nu ska det bli spännande att se vem av alla superduktiga scrappare där ute som vinner priser. Ska genast rusa runt och kika i andras bloggar och få inspiration.
Vi ses :)

Alexandra Lindgren

7 kommentarer:

Tezzan sa...

mejla gärna ditt bidrag till mig också, så jag har dem samlade och inte missar nån när lottning skall ske... superfint blev det...

Carola sa...

Oj vad du har vart kreativ tjejen. Så många fina lo*sar!!!

Kramiz

Anonym sa...

ursnyggt!!!
Kul att du ville vara med o att du gillade skissen =)

Cattis sa...

Vad många härliga layouter du har hunnit med! Jag har gjort klar en till bloggpartyt.... ;)

Kul att du ville vara med på min utmaning! Tycker den blev härligt freestylig...=)

Kram!

http://kathis.blogg.se/

bitte71 sa...

Tack för ditt superfina bidrag - kul att du ville vara med!!
Kram Marie

Arvet sa...

Jag tror bestämt att du utvecklas hela tiden. Så mycket snyggt du gjort sen sist jag var inne här. GIllar dina Kolmården Lo:er.
Kram faster Bi

Ulle sa...

Så många fina LOer! Gillar lite extra attityd-LOen, den är verkligen underbart färgglad och sprallig!