onsdag 6 augusti 2008

Ågren!

Åh, jag har nästan lite ångest!
Jag har precis tryckt på "köp nu" hos både magdas och Stellas. Summan gick på runt 650 kronor. Det är mycket pengar när man inte vet hur länge till man har jobb. Om man har jobb i framtiden.
Det är mycket pengar när man planerar en italienresa och dessutom har lite födelsedagar att handla till.
Jag har inga kläder jag tycker om, därför borde jag köpa nya. Men icke! Nu har jag köpt scrapgrejer för en stor del av mina pengar så nu blir det inte mer på ett tag.

Det var faktiskt saker jag behöver (cardstock t ex). Sedan vet jag att det är min tur i födelsedagsswappen nästa månad och att jag ska åka på scrapträff i Linköping i september. Hur mycket kommer jag inte att köpa där? Jag känner på mig att det kommer bli mer än vad jag behöver.

Å andra sidan, jag har jobbat och slitit som ett djur nu i sommar. Utan semester! Är det inte rätt att jag ska få njuta av lite nytt i höst? eller? (säg ja!)

Nu ska jag göra mig lite frukost och scrappa en stund.

Ågren,
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, jag känner igen mig. Har handlat på Stämpelstudion och på Grodans.
Behövde kanske inte allt, men tänk om man plötsligt behövde det!
Ljuger vi för oss själva eller?
Ha en underbar helg och utan ågren. Att scrappa är en lisa för själen!
/Kram Lene

Wildärtan sa...

Ja, Alexandra, JA!
Jag har oxå shoppat loss precis, 2000 kr på en USA-beställning:-S Och det har jag inte riktigt råd med heller, men tillfället lär dröja innan det kommer igen. Jag tröstar mig med det...

Å så brukar det mesta ordna sig, eller hur?
Kram!