torsdag 31 juli 2008

Julis bidrag!

Här är man verkligen ute i sista minuten måste jag säga!
Idag är sista dagen för att skicka in bidragen till bloggpartyt och till sommarens stora tävling på AOS. Självklart var det idag jag skickade in :)
Här kommer nu två bidrag till partyt som jag har knåpat ihop.

det första är lite långsökt. Millan hade en utmaning där man skulle lifta ett kort som hon hade gjort. Jag liftade "blomformerna" som ramar runt mina foton, textrutan och bandet som finns i mitten av layouten.


Det andra bidraget är lite lättare att förstå. Elsamaja hade en utmaning där manskulle ha en ram framför fotot istälelt för under som man oftast har. Jag satt då och pilalde dit en ram i sidenband runt fotot. Lite småjobbigt, men fint resultat!



Det var mina bidrag det, jag gjorde bara 2 stycken. Ser fram emot augustis bidrag, ska bli roligt att få något nytt att sätta tänderna i :)
Nu ska jag nog scrappa vidare!

ha det bra
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Cath. sa...

Fina layouter bägge två men den nedersta till elsamajas utmaning var bara så snygg. Fint upplägg och ramen var absolut värd allt pill!
Må så gott!

Anonym sa...

Hej hopp.
Jag upptäckte att jag aldrig hade tackat för att du var med i min utmaning, nu gör jag det, TACK.

Kanonsnygg LO, med ett smart sätt att göra ram på, det tipset tar jag fasta på.

Njut av dina inköpta saker när dom kommer, gjort är gjort, så försök att släppa ångesten litegrann.
Det är livsfarligt med web-butiker, jag har många ggr intalat mej, att jag inte ska handla, men..vips...så har jag tryckt på köpknappen.

Ha det gott