tisdag 19 augusti 2008

Ännu mera nytt... :)

Nu har jag fått ett ryck och fotograferat de layouter jag har skapat. Inte de som jag gjort till bloggpartyt utan de som jag gjort bara för att :)
De till bloggpartyt tänkte jag samla ihop och visa i slutet av månaden!
smart va? ;)

Den första layouten har jag döpt till "Stopp!"
Den betyder mycket för mig, den speglar alla tankar jag går och dras med för tillfället. Jobbiga, men nyttiga tankar. de kommer till mig då och då!
Då gäller det som sagt att stanna upp och tänka efter!


Den andra layouten tillägnar jag Elin.
Det är tack vare henne jag har det så bra som jag faktiskt har det här uppe i norr. Det var hon som visade upp mig för människor och "gav" mig vänner. Tack så mycket :)
(och tack Arbetsförmedlingen som skickade oss på en rekryteringsmässa i Bollnäs)


Den tredje (och sista) layouten handlar om att vi vill sälja vår gamla bil som bara står och dammar hemma hos Mattias farfar. Jag tycker om bilen och det är inget fel på den, men nu har vi en ny. En nyare och finare saab! :)
Så, vem vill köpa vår Fiat Marea?


Så, nu har jag visat lite vad jag har sysslat med den senaste tiden.
Det skulle göra mig jätteglad om ni ville lämna en liten kommentar. Gärna en kritisk kommentar. vad var bra? vad var dåligt? tack :)

Alexandra Lindgren

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket fina saker du har knåpat ihop, kära syster! Ser fram emot att scrappa ihop med dig en hel helg snart! Det ska bli så kul!

Lisbet sa...

Hej hopp...jag gav dig lite kritik i forumet. Det var annars svårt att se och tycka samtdigt...

Ha det gott

maxell sa...

Jag håller på att skriva på forumet. Jag tycker det känns mer rätt att skriva där än att basunera ut allt här. ;) Överlag gillar jag sidorna som de ändå är.

Anonym sa...

Jag tycker att du har gjort fina lo.s. Jag tycker det är svårt att kritisera andra därför att det du gör är skapat för dig! =)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Wow vilka snygga lo´s!!!! Du får göra en lo på nya bilen sen också, så vi får se!! :-) Vem vet, kanske jag möter dig i Hudik nån dag!! Var där i onsdags senast!! :-)
Kram Maria S

Caroline sa...

Vilka fina saker jag hittade här inne! Kika in i min blogg så har jag en award för dig att hämta där...