måndag 18 augusti 2008

Mina tävlingsbidrag

Nu är tävlingen avslutad (eller, vinnaren har inte utsetts än, men alla har röstat) så nu kan jag visa upp layouterna jar scrappade för ett tag sedan.
Först ut är layouten på mamma. Färgerna blev inte alls så bra som jag tänkte mig när jag fotade den, men det får duga :)


Nästa layout handlar om grannjäntans pattar. Det var bland de första gångerna jag träffade Flupp som jag tog det här fotot. jag lovade då att scrappa en layout om pattarna så här kommer den :)


Nummer tre av fyra föreställer vår galna katt Mini Han är inte som alla andra katter, han är verkligen speciell. Tur att vi gillar honom ändå ;)


Den sista layouten till tävlingen på AOS handlar om vår lägenhet, om vårt bostadsområde, om staden vi bor i. ja, hur vi lever helt enkelt :) Långgatan 41!


Jag har fler layouter att visa er, men jag tror att det räcker med de där fyra till att börja med ;)
Nu ska jag spela Wii, sedan ska jagnog scrappa lite :)

Hejsan hoppsan
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhh! Den blev ju skitasnygg! Jag är så stolt över dig! (Och över mina fantastiska pattar så klart)

Anonym sa...

Tack för kludden... Jag röstade på din trappuppgång i AOS-tävlingen inser jag nu! Den är så läcker. Skulle aldrig ha tänkt på att ta ett sånt kort.//Marie