måndag 7 juli 2008

utmaning och PIFvinnare

Jag har blivit utmanad av Puman78

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

-komma hem från Dalarna
-titta igenom alla internetsidor
-uppdatera mina bloggar
-scrappa ett mhv-kort
-sova :P


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Lekte säkerligen med Jenny, jag vara bara 10 år gammal!

Ställen du bott på?

-Klövergatan, Ödeshög
-Villa Ekhyddan, Ödeshög
-Kasköplan, Hudiksvall
-Långgatan, Hudiksvall

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

-Lösa billånet
-RESA!
-Dela med mig till min familj
-SHOPPA (kläder, scrap, ALLT)
-Skänka till behövande


Jag väljer att utmana

Tinto
Maria S
Elsamaja58
Mimmelie
Arvet
Lilo


I mina tidigare inlägg har jag skrivit att jag ville ha kommentarer senast i fredags. Man kunde vinna en PIF :)
Nu har jag dragit mina två vinnare som ska få PIFen av mig :P

Vinnare är:




TINTO




och





MARIA S

grattis tjejer :)
PM:a mig era adresser på AOS så ska jag skicka iväg vinsten till er. Jag tror att jag redan har era adresser, men PM:a för säkerhets skull! :)


Nu ska jag sätta mig ner och scrappa ett mhv-kort, presenten är redan inköpt!
ha det superbra!

Alexandra lindgren

3 kommentarer:

Arvet sa...

Grattis tjejer! Välkommen hem igen. Hur var det i Arvet? Allt sig likt? Jag tar emot budkaveln och utmanar vidare! Kram Bi /Arvet

Arvet sa...

Utmaningen är tagen, besvarad och återfinns i bloggen! Välkommen in!
http://arbets-bi.blogspot.com

Anonym sa...

Du har fått en award av mig! =)

Ha en bra kväll, kramiz