söndag 13 juli 2008

En av mina finaste layouter

Hoho!
För er som undrar så lever jag, även om jag inte är så bra på att visa det!

Ikväll har jag scrappat två layouter. Har inte fotat dem än så jag kan inte visa :P
En av dem är bland de finaste jag mågonsin gjort. Det är en väldigt rosa och blingig layout om min bror, Andreas. Alla vi som känner honom vet att han är ganska rosa av sig så färgerna passade precis. Jag kan avslöja att titeln är "I'm a part of you" och att journalingen är väldigt personlig och ärlig. Mycket känslor där!
(ja, ni ska få se layouten inom kort)


Nu är jag helt slut efter två dagars långa arbetspass. I torsdags jobbade jag mellan 8-18:15 och i fredags mellan 8-19:15. På lördagen var jag ledig, men då plockade vi jordgubbar på Mattias pappas odling, det var jobbigt. Idag jobbade jag mellan 10:45-16:15. Jag hade träningsvärk och kunde knappt böja mig ner!
Imorgon är jag ledig, men tro inte att jag ska vila. Nej, jag ska plocka jordgubbar. Sedan måste jag ge mig ut på stan och köpa födelsedagspresenter som jag måste posta samma dag för att det ska komma fram på rätt dag.
Usch, så kämpigt!
Just nu orkar jag ingenting, det vore så skönt att bara få vila i flera dagar!

Jaja, klockan är snart 00.00, dags att sova! Klockan 08.00 ska jag plocka jordgubbar igen!
Godnatt!

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: