måndag 16 juni 2008

Förändring

Nu när jag tänker efter så har jag verkligen utvecklats som scrappare under dessa månader. Jag gjorde min allra första layout i februari i år, nu är jag uppe i över 60 stycken. Jag har legat i tycler jag :)
Min stil har ändrats otroligt mycket. I början använde jag mig av mycket utstansat, nu gör jag nästintill aldrig det. Ett tag var jag väldigt "kantig" och hade skarpa kanter på allt jag gjorde . Nu har jag lite mer former, jag tycker själv att jag har förändrats till det bättre!

Numer använder jag mer band, fler dekorationer och klarare färger. Jag är nöjd!
undrar hur många g¨ånger till jag ska byta stil? :)

Jag har scrappat en rosa layout efter Carolas skiss. En jätterolig skiss att jobba med.
Layouten handlar om att jag skulel vilja våga klippa håret i en roligare frisyr, typ olika långa längder eller så. Frågan är om jag skulle trivas i det i längden?!
Till denna skapelse har jag använt mig av massor av saker som jag har fått i RAK, WGA och midsommarkalenderswappen. Roligt att prova nya saker :)


Just nu ligegr kissen på tangentbordet så det är lite svårt att skriva, det får bli som det blir :)
Om ca 45 minuter börjar jag jobba så det är väl lika bra att göra sig klar.
ha en bra dag :)

Alexandra lindgren

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du kära syster yster... skulle tro att du kommer ändra stil hela tiden! Jag ändrar fortfarande stil efter att ha scrappat i mer än 3 år. Trender kommer och går och man vill prova nya saker. Det är kul med förändring!

Anonym sa...

Härliga färger! Roligt papper med glassarna! =D

Ha en bra dag, kramar!

Monika sa...

Attans vad den är snygg!!!

Det där med att hitta sin stil är intressant. I början testar nog de flesta en massa olika stilar och sedan hittar man en stil man gillar som man sedan förhoppningsvis utvecklar och förfinar hela tiden.

Lilo sa...

Visst är det kul att se hur man ändrar sin scrapstil? Min ändras vartefter också och ialla fall jag påverkas av allt jag ser att alla andra gör och det är roligt!
Ha en trevlig midsommar!

Anonym sa...

zen jättefin lo! Och jag förstår precis vad du menar med att byta stil, det gör man stup i kvarten, det är bara att vänja sig ;) Superfint!

Anonym sa...

Så snyggt det blev!!! :P
Älskar färgerna på den. Och glasspappret e coolt. Vart har du köpt de?

Kramiz

Monika sa...

Tittade bara förbi för att jag tänkt så mycket på dig idag.

Kram.

Anonym sa...

Det var ett tag sen jag tittade in hos dig, mycket har du gjort och jättefina Lo är det. Ja nog förändras man i sitt scrappande och i sitt cardmaking.
Ha en trevlig dag!
/Lene