fredag 27 juni 2008

En sovande PIF

Jag och min sambo är lite galna vi!
Vid 20:30 idag fick vi för oss att sova en liten stund, vi var Så trötta. Jag vaknade igen nu vid 23:30. Ja, nu är jag ju pigg igen, det är väl dumt?!
Är det inte bättre att sova på natten?
Som tur är är jag ledig imorgon så det gör inte så mycket.

Jag måste säga att det är riktigt stressigt på jobbet nu, ALLA i hela Hudiksvall ska ha trädgårdsmöbler. Dessutom har vi rea på gardiner/påslakan/annat grejs nu så det bidrar till folkmassan. Visst är det roligt, men ibland kan det gå till överdrift!

Nu kom jag på att det är två layouter som jag inte visat i min blogg. En av dem har mina kära vänner på AOS sett och den andra har jag skickat in som bidrag till Svensk Scrapbooking
Först ut är bidraget till cropen:

Det är en layout som bara är så jag! Iallafall i mina lyckliga stunder :)

Layout nummer två är det mycket känslor bakom. Det kändes när jag gjorde den! <3
Jag har "fått ihop" titeln med bilden så titeln lyder "Remember I love you"


Igår fick jag en PIF av Mysmumlan
Det var ett kuvert sprängfyllt med papper, stickers och en jättefin stämpel!
Nu är det då min tur att föra PIFen vidare. Lämna en kommentar i min blogg så har DU chansen att vinna en PIF. jag lottar ut två personer som i sin tur får skicka vidare till två personer! Senast frredag nästa vecka vill jag ha kommentaren :)Lycka till :)

Nu tänker jag gå på en liten bloggrunda, det var längesedan sist!
Ha det så bra och scrappa mer än ni orkar :)

Alexandra lindgren

11 kommentarer:

Tinto sa...

Tjoho, jag tar första PIF-lotten! :D

Kramis, Tinto

Anonym sa...

Jag vill jättegärna ha en PIF-lott också:)

Helena sa...

Ja visst kan det vara skönt att sova några timmar även på kvällen :)Ända problemet är ju att hela dygnet kan bli vrickat.

Jag tar gärna en lott!

M@gs sa...

Vilka jättefina Lo, jag har sett glajjor på ccn. Jag gillar den skarpt. I alla fall vill jag gärna ha en pifflott också.
Kram

Anonym sa...

Fina LO! Jag hoppas att pifen var bra! =)

Ha en bra dag, kram

Anonym sa...

Vilka härliga lo´s du gjort!!! :)
Tar gärna en PIF-lott jag också!!

Arvet sa...

Hej igen...
Jag PIF-ade visst i fel inlägg!
Gör om det här för säkerhets skull.
Kram igen
faster Bi

Eize sa...

Du var verkligen till "piffad" i håret, supersnyggt!

Tar en pif-lott och hoppas på tur.

JENNIIZ sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas att turen är med mig....

Anonym sa...

Ja, inte så bra att vara pigg just den tiden ;) Jättefina LO:s speciellt den rosa, fiffigt med "remember I love you" från tårtan :D

Jag tar gärna en lott :-D

Camilla sa...

Snygg frisyr... Var till frissan igår men hon fick bara toppa. Lite feg är jag allt;)

Tar självklart en lott!

Ha det gott!