torsdag 12 juni 2008

Student!

Då var det dags för ännu en uppdatering. Denna gång är det bara ett bidrag, en studentutmaning som Hönan stod för.

Fotografierna är tagna förra året, då jag tog studenten. Det var en härlig dag med massor av sång, alkohol och vänskap.
Jag tänker ofta på den dagen, saknar den då och då.


Idag scrappade jag ett flaskkort efter mallen jag fick på mailen. Tack för den :)
Mattias kompis tar studenten imorgon, då ska han få den där flaskan, en cigarr och en liten nalle runt halsen.


En av mina närmaste vänner, Ola, tar också studenten imorgon. Synd att jag inte kan vara närvarande, skulle hemskt gärna vilja det!

Jag har även lagt 3 brev på lådan idag. Två WGA och en RAK. mycket förkortningar där :)
Spetsar inköptes idag också, mer om det kan ni läsa i min personliga blogg

Nu ska jag fortsätta titta på tv.
Alexandra lindgren

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.

Snyggt flaskort. Läckert med blommorna.

www.digiscrapp.blogspot.com

Anonym sa...

Blev ju kanonsnyggt!!!

Anonym sa...

Så mycket snyggt du gjort!
Önskar jag var så produktiv och hand med fler utmaningar som är så kul att vara med i.
Ha en härlig helg!
/Lene