tisdag 20 januari 2009

tuffa toalettbrudar och en lift!

Nu så!
Nu har jag fotat mina två nyskapade layouter i ett relativt dåligt ljus!
Snö och moln gör inte det hela bättre :)

Först ut är scrapliften på Annettes layout.
Hennes layout ser ni här:


Kravet var att det skulle vara vårfärger.
Jag inspirerades av ROSA vårblommor. Min layout ser ni nedan:



Bilden är tagen på vår gemensamm uteplats vid lägenheten. En kompis till Mattias tog kort på oss två tillsammans, men vi kunde ju såklart inte vara normala ;)
Den här kvällen gav mig för övrigt min andra bakfylla i hela mitt liv! :)

Lägg märke till den rosa overlayen jag har bakom fotot :)


Den andra layouten berättade jag lite om igår, men jag kan upprepa det :)
Jag och Jenny står inne på en skoltoalett och ser tuffa ut i sjätte klass. Vi är på väg till Visingsö med klassen. Meningen var att vi skulle se ön, men det enda både jag och Jenny hade ögon för var Martin ;) haha, vilka minnen!

jaja, nog om babbel, här kommer layoten:



Nu ska jag leta reda på någon rolig utmaning och sedan scrappa. Jag är ledig i tre dagar nu så ni lär få se mer alster från mig :)
Alexandra Lindgren

4 kommentarer:

Karina sa...

Hej Jag har snokat runt lite här hos dig nu. Du är ju jätte skicklig på att scrappa. Jag tittar in en annan dag Kramar

Maja Stokk / eyovine sa...

Vad kul att du scrappat gamla minnen =)... Båda LO:erna var jätte fina

// maja

Anonym sa...

Finfina LO´s du har gjort skall titta runt lite till. Visst har jag en rolig leksak har gjort ett till kort men har inte fotat det ännu . Tack för titten inne hos mig
Kram Soffan/Ann-Sofie

Storstadslivet efter 40 sa...

Hejsan
Va kul att du ville lifta mig...en underbar tolkning
Annette