söndag 11 januari 2009

Nytt bloggår!

Ja, nu har det blivit nytt år igen. Rusar tiden ovanligt fort eller är det jag som börjar bli gammal och tycker att allt går så fort?
Är inte det en klassiker?
Ju äldre man blir, desto fortare tycker man att tiden går! Konstigt!

Jag har lovat mig själv (och nu lovar jag er) att jag ska bli bättre på att uppdatera min scrapblogg. Min vanliga blogg uppdaterar jag ganska ofta, men inte den här.
Det kan bero på att jag är inne i en rejäl scrapsvacka just nu!
Jag känner inte för att scrappa, inte ens för att köpa scrapsaker. Då är det illa!
Förhoppningsvis kommer suget tillbaka tills jag och min kära syster ska åka på scrapkryssning i februari/mars! Jag längtar!

Nej, nu är det dags att försöka sova, en arbetsdag imorgon.
Jag skulle egentligen ha börjat jobba klockan 10, men pga sjukdom ibland kollegorna får jag börja klockan 8. Sådant är livet!

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: