tisdag 20 januari 2009

Jenny!

Som jag sa i mitt tidigare inlägg kunde jag inte hålla mig från att scrappa mer :)
En layout har jag åstadkommit, en layout som handlar om min äldsta vän Jenny.
Bilden blev väldigt suddig tyvärr!


Här skulle det ha funnits en närbild på texten, men blogger krånglar just nu.
Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det står:

"Trots de 50 milen mellan oss vet jag att när vi ses igen är det som om vi aldrig varit ifrån varann!"

Längst ner på layouten står även:
"I love you!"

Nu ska jag fortsätta leta efter inspiration på internet :)
Alexandra Lindgren

4 kommentarer:

Cath. sa...

Jag litar absolut på dig, vad fin den var... gillar de där råa kanterna... himmelens stilrent och snyggt!
Vad skönt att vara ledig och scrappa, skulle jag också vilja vara... men jag ska inte gnälla, har ju haft jullov...
Kram!

Anonym sa...

Snygga los du har gjort! =) Jag har en liten överraskning till dig i min blogg! Skynda att kika nu! ;)

Ha en bra dag, kramar

Emilias Blogg sa...

Heej Alexandra jag har nämligen en liten överraskning du kan juh ta en titt om du vill ha det gott kramm Emilia

Unknown sa...

Hallo!

Hur höga är oddsen för att hitta en jämngammal namne född i samma tecken och som dessutom handlar från Stellas.se? Ingen aning, men jag har gjort det ^_^, nämligen DU! Jag ska lägga till dig bland mina blog-stopp på en gång!

Ha en bra söndag!