måndag 19 januari 2009

äntligen har jag scrappat igen!

Jag trodde fel!
Paketet från Stellas har inte dykt upp än, de måste ha mycket att göra efter kraschen!
Däremot så kom paketet från magdasväldigt snabbt! I fredags hämtade jag ut det på Ica och scrappade genast en layout.
Hoppas att jag kan hämta Stellas paket imorgon! :)

Igår gjorde jag ännu en LO när jag satt framför TVn. Tänk att det bara "ploppar" ur mig alster nu när jag väl har kommit igång igen :)

Den HÄR stora sorgen fick mig att rota fram alla gamla foton jag har från garderoben. Där hittade jag bilder på mamma i kort svart hår, Andreas som en liten köttbulle, Melissa som liten kissemiss, självklart en massa bilder på mig och framförallt bilder på Ulli. Det var dem jag letade efter!
Jag tog fram de finaste fotona och somnade med dem på mitt bröst!

Utav dessa gamla foton hittade jag två stycken som jag scrappade!
Motiven är mig och Jenny inne på en toalett på Lysingskolan, Ödeshög. Vi var Så tuffa :)
Jag ska fota båda mina layouter imorgon och visa er :)


Nu ska jag sätta mig i soffan med Mattias och scrappa. han tittar på TV och jag scrappar, perfekt kombination! :)

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: