fredag 29 februari 2008

Tävlingsbidrag

Igår, när jag kom hem från jobbet, möttes jag av två jättefina RAKar. jag blev så himla glad, så gulligt att ni skickade till just mig. det var verkligen saker jag behövde också :)
tack tezzan och leamon72.,
jag fick även mitt paket jag hade beställt från Magdas.se
som ni förstår blev det en hel del scrappat igår. jag gjorde tre av fyra bidrag till Silwerstars skisstävling. jag ska nog göra den sista nu ikväll. jag är ledig hela helgen så då ska det allt scrappas. Härligt!

bidrag 1:
Min pojkvän äter glass direkt ur glassburken


Bidrag 2:
Mina vänner Cissi och Ola ser kära ut :)




Bidrag 3:
Min lilla hund Ulli är så fin på den bilden. jag kände att jag var "tvungen" att scrappa den!





jag läste, i Silwerstars blogg, att man fick lägga ut bilderna i sin egen blogg så fort man skickat sitt bidrag till henne. hoppas att det stämmer!


idag tog jag med mig en massa bubbelplast från jobbet. Mina kollegor skrattade gott åt mig när jag tog med det hem. de vet knappt vad scrapbooking är. att jag tar med mig "skräp" hem från jobbet kunde de inte riktigt förstå!


haha, jag glömde nästan!
jag har tidigare varit med i en tävling på Karins Kreativa blogg. Jag vann inte, men jag fick min layout och mitt kort publicerat. det tackar jag för :)

min layout föreställer min mamma när hon arbetar:


mitt kort är ett vanligt gratulationskort:



Så, nu ska jag inte lägga in fler bilder. vet att jag har haft det lite väl många, men jag vill visa vad jag har åstadkommit!
lämna gärna en liten kommentar!

Tack för titten
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Lisbet sa...

Snygga layouter du har gjort. Syns att du tycker det är roligt.