söndag 24 februari 2008

Stolt RAK-medlem

Idag blev jag en stolt RAK-medlem på www.alltomscrap.se
Jag passade på att beställa hem grejer till ett värde av ca 500 kronor från www.magdas.se
jag gillar verkligen den shoppen, de har allt.
jag gillar layouten och at det är lätt att hitta till de olika sakerna. Ibland kan jag tycka att de har lite lite av en del saker, men jag vet inte. Bra som det är :)

När paketet komemr hem ska jag pilla och plocka lite, sen komemr någon på listan få ett RAK-brev från Hudiksvall. Till vilken ord brevet går berättar jag inte...

Jag beställde mycket nya papper, både enfärgade och mönstrade. Filtband, thickers, blommor, anteckningskort, fotoramar etc. ska bli härligt att kuna scrappa med nytt material igen :)

Just nu sitter jag med stora hörlurar på mig för att slippa höra Mattias spelmusik. Jag lyssnar hellre på "min" musik.

Idag har jag inte hunnit scrappa något, men imorgon tänkte jag ta tag i saken. jag börjar inte jobba förrän 13.00 så då kanske man skulle passa på.Hela tisdagen är jag ledig så då ska jag absolut skapa lite layouter!


I väntan på att Annso skulle komma och öppna portarna för mig på Jysk imorse. :)


hoppas ni har haft en bra helg!
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

MissMian sa...

Så fin sida du har med massor av fina LO's. Du är en väldigt duktig nybörjare!! Jag gillar också att shoppa på Magdas men min stooora favorit är Stellas.se.
Det ska bli kul att följa din utveckling! Och visst är det skoj att scrappa när man har fått hem en massa nytt!!

.:Klara:. sa...

Hej där! Tack för att du kikade inom. :)
Jag ville ha hjälp serru, nybörjare som jag är kände jag att något saknades men inte vad. Har hunnit flytta blomman i vänster nedre kant igen... den sitter nu i hörnet av det rosa pappret och vips blev jag helnöjd. Nej, i högra hörnet var det aldrig tal om att sätta något - det hade blivit tokmycket ju...
Rolig bild på din hund, sicken latis ;)
Gillar också magdas.se och har precis beställt igen o väntar otåligt. Ett tips för gratisframkallning: du får 100 foton mot porto 29 kr hos www.fujidirekt.se just nu - jag har precis skickat min beställning. Ha så kul med dina nya LO!