torsdag 21 februari 2008

lite layouter

Idag har jag haft en scrapbooking-dag.
jag gjorde en layout åt skisstävlingen på www.mazzarin.seen mycket rolig skiss som jag genast satte igång med. Resultatet blev bra tycker jag, får tyvärr inte visa det än.

Jag scrappade även ett kort till en av utmaningarna på http://tidsoptimist.blogspot.com
den blev jag lite mindre nöjd med, gillade inte riktigt min text. jaja, det får gå bra ändå. man kan inte vara bra på allt. :)

jag tänkte ta och lägga in lite äldre layouter som jag har gjort:
Det här är min mamma och min katt Melissa. De har speciella kvällsritualer som måste följas varje kväll :)


Den här layouten föreställer min lata hund, Ulli.



Jag hittade en fin bild på farmor som jag bara var tvungen att göra någonting av. Det fick bli den här layouten, hoppas hon tycker om den :)



Det var några av mina layouter. jag har inte hunnit göra så många än. Dels eftersom jag är nybörjare och dels för att jag inte har så många framkallade fotografier än.
I framtiden komemr jag ha många layouter liggandes här hemma!
Jag måste köpa mig ett album som jag kan sätta in dem i, annars är risken ganska stor att de blir förstörda. det vore väldigt tråkigt!

Förövrigt så har jag legat i soffan och dippat morötter idag. visste ni att det finns 3 olika sorters morötter?
orange och gul visste jag, men lila?!
det var gott :)


scrappa lugnt nu allihopa!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: