tisdag 19 februari 2008

Första inlägget!

Nu när jag har kommit på mitt livs stora intresse vill jag dela med mig av det.
Jag är en nybliven scrappare som brinner för att pyssla!

För att ni läsare ska slippa läsa om hela mitt liv och dess händelser gjorde jag nu en ny blogg som endast ska handla om mitt scrappande.
(för den som ÄR intresserad av mitt liv kan titta på www.alexandra-lindgren.blogspot.com)
Håll tillgodo :)

Mitt intresse började när jag såg min syster scrappa. Hon är en underbart bra scrappare som ger mig mycket inspiration. Hon gav mig mitt lilla startkit; lite papper, blommor och liknande. Efter det köpte jag en hel del själv på b la


Eftersom jag är nybliven Norrlänning var jag "tvungen" att prova på att äta palt, annars kan man inte vara norrlänning!




Som ni kan se gör jag inga superavancerade layouter än sålänge. jag har inte tillräckligt med material än.
Just nu är min stora fundering om jag ska köpa mig en squeeze eller en Revolution. Med den sistnämnda kan jag stansa ut både stora och små figurer, det kan jag inte med squeezern.
Om någon har några tips eller förslag att komma med till mig, en nybliven scrappare, skulle jag bli mycket glad.

Tack för att Ni tittade in!
På återseende!

Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Christine sa...

Har kommenterat i den andra bloggen ;)

Anonym sa...

Nu har jag kollat hela din blogg! Vad fina saker du gör!!!!
Kram Mimmelie / allt om scrap forum