måndag 18 januari 2010

väntan...

Jag är medveten om att jag borde vänta med att framkalla foton tills jag ska åka på scrapkryssningen, men jag kan inte hålla mig :)
83 foton laddar jag upp på Crimson och det har tagit en timma för att få komma till nästa steg. Alltså att välja storlek och liknande. Långsamt!

I vanliga fall vore det väl inte så jobbigt att vänta, men nu är klockan 21:41 och jag är trött. Jag vet att det är värt väntan eftersom resultatet alltid blir bra, men nu känns det halvtrist!


För att glädja er (och kanske mig) så kan jag visa en layout som jag är ganska nöjd med. Den är enkel, men jag gillar den. jag tror att det är cirkeln jag gjorde av band som jag gillar mest.


Förövrigt så har jag bara 6 st 3D-kuddar kvar och de är dessutom dåliga.
Om ni har några över kan ni ju alltid skicka dem till mig ;)
Jag är ledig från jobbet onsdag och torsdag så det vore bra om jag hade dem tills dess ;)
Alexandra lindgren

4 kommentarer:

Ulla sa...

Hej, länge sen...Men jag är här och kikar ibland.

Jättefin LO, den är enkel men balanserad. Fiffigt med cirkeln.

Så du ska ge dej av på kryssningen, härligt!! Det är den här nere eller är det någon som dragit igång någon uppåt också??

Carola sa...

Vilken lekfull lo. Jag gillar den =)
Fåglarna är en overlay som jag fick i min vinst från AOS tidningens tävling. =)
Tack för din gulliga kommentar ♥

Ulle sa...

Vilken läcker LO! Stilren, men härligt lekfull. Gillar hur du använt banden ...

Lilo sa...

Wow! Den här gillar jag massor! =)
Ska du ut och åka på scrapkryssning??